dc.contributor.author |
Шаврай, Олена Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-17T09:51:26Z |
|
dc.date.available |
2023-03-17T09:51:26Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Шаврай О. О. Особливості педагогічного забезпечення індивідуального навчання молодших школярів з порушеннями опорно-рухового апарату: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олена Олександрівна Шаврай. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 85 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7249 |
|
dc.description.abstract |
Провідною ідеєю сучасної спеціальної освіти для дітей із порушеннями опорно-рухового апарату є орієнтація на ефективне використання збережених систем та функцій, здатних узяти на себе компенсаторно-корекційне навантаження, цілеспрямований розвиток психічних процесів, що зумовлюють рівень опанування знань, умінь, навичок та відповідну освіченість дитини, її інтеграцію в суспільство. Мета дослідження – з’ясувати особливості педагогічного забезпечення індивідуального навчання молодших школярів з порушеннями опорно-рухового апарату. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості педагогічного забезпечення індивідуального навчання молодших школярів з порушеннями опорно-рухового апарату |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
85 |
uk_UA |