Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шаврай, Олена Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2023-03-17T09:51:26Z | |
dc.date.available | 2023-03-17T09:51:26Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Шаврай О. О. Особливості педагогічного забезпечення індивідуального навчання молодших школярів з порушеннями опорно-рухового апарату: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олена Олександрівна Шаврай. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 85 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7249 | |
dc.description.abstract | Провідною ідеєю сучасної спеціальної освіти для дітей із порушеннями опорно-рухового апарату є орієнтація на ефективне використання збережених систем та функцій, здатних узяти на себе компенсаторно-корекційне навантаження, цілеспрямований розвиток психічних процесів, що зумовлюють рівень опанування знань, умінь, навичок та відповідну освіченість дитини, її інтеграцію в суспільство. Мета дослідження – з’ясувати особливості педагогічного забезпечення індивідуального навчання молодших школярів з порушеннями опорно-рухового апарату. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості педагогічного забезпечення індивідуального навчання молодших школярів з порушеннями опорно-рухового апарату | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 85 | uk_UA |