ElarK-PNU

Особливості педагогічного забезпечення індивідуального навчання молодших школярів з порушеннями опорно-рухового апарату

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шаврай, Олена Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-03-17T09:51:26Z
dc.date.available 2023-03-17T09:51:26Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Шаврай О. О. Особливості педагогічного забезпечення індивідуального навчання молодших школярів з порушеннями опорно-рухового апарату: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олена Олександрівна Шаврай. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 85 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7249
dc.description.abstract Провідною ідеєю сучасної спеціальної освіти для дітей із порушеннями опорно-рухового апарату є орієнтація на ефективне використання збережених систем та функцій, здатних узяти на себе компенсаторно-корекційне навантаження, цілеспрямований розвиток психічних процесів, що зумовлюють рівень опанування знань, умінь, навичок та відповідну освіченість дитини, її інтеграцію в суспільство. Мета дослідження – з’ясувати особливості педагогічного забезпечення індивідуального навчання молодших школярів з порушеннями опорно-рухового апарату. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості педагогічного забезпечення індивідуального навчання молодших школярів з порушеннями опорно-рухового апарату uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 85 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу