ElarK-PNU

Розвиток мовлення дітей з інтелектуальними порушеннями на уроках історії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Штефко, Наталія
dc.date.accessioned 2023-03-20T07:01:57Z
dc.date.available 2023-03-20T07:01:57Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Штефко Н. Розвиток мовлення дітей з інтелектуальними порушеннями на уроках історії: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Штефко. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 93 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7251
dc.description.abstract Завдяки історії учень з інтелектуальними порушеннями вчиться краще орієнтуватися у навколишньому світі, у нього з’являється відчуття себе, свого роду, країни, зв’язку часів. Крім того, уроки історії спрямовані на формування особистісних якостей громадянина, соціально-трудову та правову адаптацію. Мета дослідження – вивчити стан оволодіння історичною лексикою та зв’язним мовленням дітьми з порушеннями розумового розвитку 7 класу та обґрунтувати методичні рекомендації з корекційно-розвивальної роботи із розвитку мовлення на уроках історії. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Розвиток мовлення дітей з інтелектуальними порушеннями на уроках історії uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 93 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу