ElarK-PNU

Формування загальнотрудових вмінь та навичок у дітей шкільного віку з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Яловенко, Іванна
dc.date.accessioned 2023-03-20T08:21:45Z
dc.date.available 2023-03-20T08:21:45Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Яловенко І. Формування загальнотрудових вмінь та навичок у дітей шкільного віку з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Іванна Яловенко. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 76 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7256
dc.description.abstract Актуальним напрямом корекційного навчання дітей із порушеннями розумового розвитку разом із формуванням загальноосвітніх вмінь і навичок виступає надання можливості отримати трудову підготовку. Трудова підготовка дітей з порушеннями розумового розвитку істотно відрізняється від трудової підготовки дітей із нормальним інтелектом, ці відмінності виявляються в її посиленні для того, щоб забезпечити корекцію особливостей розвитку і підготувати випускників до діяльності на сучасному ринку праці. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально апробувати застосування у ході уроків праці інформаційно-комунікативних технологій, спрямованих на підвищення сформованості загальнотрудових вмінь і навичок школярів з порушеннями розумового розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Формування загальнотрудових вмінь та навичок у дітей шкільного віку з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 76 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу