Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Коваль, Христина Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2023-03-20T09:17:25Z | |
dc.date.available | 2023-03-20T09:17:25Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Коваль Х. М. Формування пізнавального інтересу учнів 10-11 класів до біології: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) / Христина Михайлівна Коваль. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 103 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7258 | |
dc.description.abstract | На сьогодні пізнавальний інтерес розглядається як рушійна сила активізації навчання, розвитку пізнавальної самостійності учнів, важливий напрям підвищення ефективності навчальної діяльності. Пізнавальний інтерес стимулює пізнавальну активність учнів і тим самим спрямовує розвиток розумової, психічної та соціальної сфери особистості, створює умови для формування творчості учня. Мета дослідження – аналіз теоретичних засад та обґрунтування методичних особливостей формування пізнавального інтересу учнів 10-11 класів до біології у закладах загальної середньої освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) | uk_UA |
dc.title | Формування пізнавального інтересу учнів 10-11 класів до біології | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 103 | uk_UA |