ElarK-PNU

Формування пізнавального інтересу учнів 10-11 класів до біології

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коваль, Христина Михайлівна
dc.date.accessioned 2023-03-20T09:17:25Z
dc.date.available 2023-03-20T09:17:25Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Коваль Х. М. Формування пізнавального інтересу учнів 10-11 класів до біології: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) / Христина Михайлівна Коваль. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 103 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7258
dc.description.abstract На сьогодні пізнавальний інтерес розглядається як рушійна сила активізації навчання, розвитку пізнавальної самостійності учнів, важливий напрям підвищення ефективності навчальної діяльності. Пізнавальний інтерес стимулює пізнавальну активність учнів і тим самим спрямовує розвиток розумової, психічної та соціальної сфери особистості, створює умови для формування творчості учня. Мета дослідження – аналіз теоретичних засад та обґрунтування методичних особливостей формування пізнавального інтересу учнів 10-11 класів до біології у закладах загальної середньої освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) uk_UA
dc.title Формування пізнавального інтересу учнів 10-11 класів до біології uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 103 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу