dc.contributor.author |
Норкіна, Анастасія Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-04-13T10:45:57Z |
|
dc.date.available |
2023-04-13T10:45:57Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Норкіна А. В. Неформальна англомовна освіта в Україні: досвід та перспективи: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) / Анастасія Володимирівна Норкіна. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 108 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7357 |
|
dc.description.abstract |
Впродовж останніх років в Україні простежується активізація звернень до неформальної освіти, зокрема, її елементу – іноземної мови, – поширення та вплив серед різних соціально-вікових та професійних груп. Розкриття специфіки функціонування неформальної англомовної освіти допоможе з’ясувати актуальні учнівські потреби; встановити, яким чином шкільний вчитель може покращити свою роботу та індивідуалізувати процес навчання, підвищити рівень зацікавленості та залученості учнів до освітнього процесу; внести корективи у методику підготовки педагогічних кадрів. Мета роботи – дослідити досвід та визначити перспективи розвитку неформальної англомовної освіти в Україні. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) |
uk_UA |
dc.title |
Неформальна англомовна освіта в Україні: досвід та перспективи |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
108 |
uk_UA |