Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Норкіна, Анастасія Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2023-04-13T10:45:57Z | |
dc.date.available | 2023-04-13T10:45:57Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Норкіна А. В. Неформальна англомовна освіта в Україні: досвід та перспективи: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) / Анастасія Володимирівна Норкіна. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 108 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7357 | |
dc.description.abstract | Впродовж останніх років в Україні простежується активізація звернень до неформальної освіти, зокрема, її елементу – іноземної мови, – поширення та вплив серед різних соціально-вікових та професійних груп. Розкриття специфіки функціонування неформальної англомовної освіти допоможе з’ясувати актуальні учнівські потреби; встановити, яким чином шкільний вчитель може покращити свою роботу та індивідуалізувати процес навчання, підвищити рівень зацікавленості та залученості учнів до освітнього процесу; внести корективи у методику підготовки педагогічних кадрів. Мета роботи – дослідити досвід та визначити перспективи розвитку неформальної англомовної освіти в Україні. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) | uk_UA |
dc.title | Неформальна англомовна освіта в Україні: досвід та перспективи | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 108 | uk_UA |