DSpace Repository

Професійна мобільність майбутніх фахівців сфери туризму

Show simple item record

dc.contributor.author Бахмат, Наталія Валеріївна
dc.date.accessioned 2023-04-24T10:39:39Z
dc.date.available 2023-04-24T10:39:39Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Бахмат Н. В. Професійна мобільність майбутніх фахівців сфери туризму / Н. В. Бахмат // Вісник післядипломної освіти. Серія : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 11. - С. 40-52. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7401
dc.description.abstract У статті розкрито мобільність як пріоритетну ознаку, стандартизований елемент європейської університетської освіти. З’ясовано, що з метою розвитку у майбутнього фахівця сфери туризму професійної мобільності, необхідно зосередити увагу на наповнення змісту системи освітнього процесу, зорієнтувати його на розвиток професійної компетентності, вироблення системи цінностей і ставлення до людей. Система підготовки майбутніх фахівців сфери туризму до професійної мобільності ґрунтується на низці підходів, у тому числі і компетентнісному, та представлена цілісністю взаємопов’язаних структурних складників: цільового (забезпечення належного рівня готовності майбутнього фахівця сфери туризму до професійної мобільності), мотиваційного (усвідомлення студентом необхідності вміти застосовувати набуті знання на практиці), теоретичної підготовки (фундаментальні знання сучасних концепцій туризму, спеціальні знання методики дослідження туристичного потенціалу, професійної мобільності тощо) та практичної підготовки (базові та професійно орієнтовані вміння та навички), результативного (досягнення студентами відповідного рівня готовності до роботи та професійної мобільності в сфері туризму). Готовність до професійної діяльності та професійної мобільності фахівців сфери туризму визначено внутрішньою силою, що формує інноваційну позицію сучасного мобільного фахівця, є передумовою ефективної трудової діяльності, максимальної реалізації їх можливостей, розкриття творчого потенціалу. В процесі формування цього виду готовності слід врахувати психологічного, теоретичного та практичного складників готовності в освітньому просторі закладів вищої освіти. Сформована професійна компетентність спрямована на розвиток мобільності у розв’язанні професійних завдань у сфері туризму, тому саме формування мобільності має вирішальне значення для збагачення професійного потенціалу майбутніх фахівців на міжнародному ринку праці. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Юстон uk_UA
dc.subject мобільність uk_UA
dc.subject професійна компетентність uk_UA
dc.subject готовність uk_UA
dc.subject мотивація uk_UA
dc.subject саморозвиток uk_UA
dc.subject рефлексія uk_UA
dc.title Професійна мобільність майбутніх фахівців сфери туризму uk_UA
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account