Репозиторий Dspace

Досвід упровадження медіаосвіти у заклади освіти розвинутих країн світу

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бахмат, Наталія Валеріївна
dc.contributor.author Бачинський, Дмитро Петрович
dc.date.accessioned 2023-04-24T12:31:37Z
dc.date.available 2023-04-24T12:31:37Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Бахмат Н. В. Досвід упровадження медіаосвіти у заклади освіти розвинутих країн світу / Н. В. Бахмат, Д. П. Бачинський // Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 8. - С. 272-277. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7403
dc.description.abstract У статті розкрито важливу роль медіа у сучасному інформаційному світі. Метою статті є характеристика процесу становлення і розвитку медіаосвіти в системі освіти розвинених країн світу, опис процесу зародження та перспектив розвитку медіаосвіти в Україні; визначення необхідності та важливості розвитку медіаосвіти в нашій державі, спираючись на позитивний зарубіжний досвід. Методологічну основу становлять змістовно-аналітичний підхід (виявлення змісту медіаосвіти в розвинутих країнах світу); історичний підхід (вивчення процесу інтеграції та розвитку медіаосвіти в системі загальної середньої освіти в північноєвропейських країнах в розвинутих країнах світу). Наукова новизна статті полягає в розгляді розвитку медіаосвіти в закладах освіти розвинутих країнах світу, що сприятиме забезпеченню ефективної реалізації її реалізації в Україні. uk_UA
dc.description.abstract The article reveals the important role of media in the modern information world. The purpose of the work is to characterize the process of formation and development of media education in the education system of developed countries, to outline the process of origin and prospects for the development of media education in Ukraine; to determine the need and importance of the media education development in our country based on positive foreign experience. The methodological basis of the article is a content-analytical approach (identifying the content of media education in developed countries); historical approach (study of the integration process and development of media education in the system of general secondary education in northern European countries in developed countries). The novelty of the article is the consideration of the development of media education in educational institutions of the developed countries, which will help to ensure its effective implementation in Ukraine. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка uk_UA
dc.subject медіаосвіта uk_UA
dc.subject моделі медіаосвіти uk_UA
dc.subject заклади освіти uk_UA
dc.subject media education en
dc.subject models of media education en
dc.subject educational institutions en
dc.title Досвід упровадження медіаосвіти у заклади освіти розвинутих країн світу uk_UA
dc.title.alternative EXPERIENCE OF MEDIA EDUCATION IMPLEMENTATION IN EDUCATIONAL INSTITUTIONS OF THE DEVELOPED COUNTRIES en
dc.type Article en


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись