Репозиторий Dspace

Особливості оволодіння писемним мовленням учнями з інтелектуальними порушеннями

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Мелкумова, Аліна Петрівна
dc.date.accessioned 2023-05-03T07:12:16Z
dc.date.available 2023-05-03T07:12:16Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Мелкумова А. П. Особливості оволодіння писемним мовленням учнями з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Аліна Петрівна Мелкумова. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 82 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7429
dc.description.abstract У більшості дітей з порушеннями інтелектуального розвитку різного ступеня вираження виникають труднощі при оволодінні правильним писемним мовленням, на що вказують помилки при читанні й у процесі виконання письмових робіт. Мета дослідження – обґрунтувати і розробити методику дослідження писемного мовлення, перевірити експериментально ефективність даної методики для визначення рівнів сформованості навичок писемного мовлення в учнів з нормотиповим розвитком та з інтелектуальними порушеннями на початковому етапі навчання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Особливості оволодіння писемним мовленням учнями з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 82 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись