ElarK-PNU

Використання інноваційних логопедичних технік у процесі формування звуковимови молодших школярів з порушенням мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мазур, Валентина
dc.date.accessioned 2023-05-03T12:13:36Z
dc.date.available 2023-05-03T12:13:36Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Мазур В. Використання інноваційних логопедичних технік у процесі формування звуковимови молодших школярів з порушенням мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Валентина Мазур. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 102 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7433
dc.description.abstract Несформована звуковимова дітей негативно позначається на психічному стані дитини загалом. Як наслідок цього порушення, ускладнюється сприймання мовлення оточуючих, знижується рівень оволодіння знаннями, успішність навчання, виникають бар’єри при спілкуванні з однолітками, а також при цьому визначено негативний вплив на формування особистості дитини в цілому. Мета дослідження – теоретично дослідити проблему вдосконалення прийомів та методів корекції фонетичного боку у дітей та експериментально визначити ефективність застосування інноваційних підходів на різних етапах логопедичної роботи з метою формування звуковимови у першокласників з дислалією та дизартрією. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Використання інноваційних логопедичних технік у процесі формування звуковимови молодших школярів з порушенням мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 102 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу