ElarK-PNU

Формування комунікативних навичок у дітей з розладами спектру аутизму

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Холодницька, Світлана
dc.date.accessioned 2023-05-11T08:06:48Z
dc.date.available 2023-05-11T08:06:48Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Холодницька С. Формування комунікативних навичок у дітей з розладами спектру аутизму: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Світлана Холодницька. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 85 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7440
dc.description.abstract Основним порушенням при аутизмі є порушення спілкування дитини з навколишнім світом. Тому формування комунікативних навичок – один з провідних напрямів психолого-педагогічної корекції розладів аутистичного спектра. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, дослідити комунікативні навички у дітей з розладами спектру аутизму та розробити методику з формування комунікативних навичок у дітей даної категорії, а також апробувати її на практиці. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Формування комунікативних навичок у дітей з розладами спектру аутизму uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 85 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу