ElarK-PNU

Особливості формування навички спілкування у дітей з розладами спектру аутизму і порушенням інтелекту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Подповідна, Олена
dc.date.accessioned 2023-05-12T06:49:57Z
dc.date.available 2023-05-12T06:49:57Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Подповідна О. Особливості формування навички спілкування у дітей з розладами спектру аутизму і порушенням інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олена Подповідна. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 101 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7443
dc.description.abstract В останні роки спостерігається збільшення кількості дітей з розладами спектру аутизму. Однією з головних проблем, які гальмують успішність адаптації таких дітей до навколишнього середовища, є порушення в них розвитку навички спілкування: можлива відсутність усного мовлення; нездатність спонукати до розмови і підтримувати її; недостатньо повне розуміння усного мовлення та невербальних засобів комунікації цими дітьми; наявність в мовленні стереотипних висловлювань й інші особливості. Мета дослідження – на підставі науково-теоретичного аналізу та за результатами дослідження особливостей навички спілкування у дошкільників з розладами спектру аутизму визначити й охарактеризувати методику проведення логопедичної роботи з метою формування цієї навички та апробувати її на практиці. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Особливості формування навички спілкування у дітей з розладами спектру аутизму і порушенням інтелекту uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 101 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу