ElarK-PNU

Особливості діяльності логопеда інклюзивно-ресурсного центру як учасника команди психолого-педагогічного супроводу учнів з особливими освітніми потребами в закладі освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Томашевська, Ірина Анатоліївна
dc.date.accessioned 2023-05-12T07:19:11Z
dc.date.available 2023-05-12T07:19:11Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Томашевська І. А. Особливості діяльності логопеда інклюзивно-ресурсного центру як учасника команди психолого-педагогічного супроводу учнів з особливими освітніми потребами в закладі освіти: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Анатоліївна Томашевська. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 85 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7444
dc.description.abstract Наявність тяжких порушень мовлення в учнів актуалізує проблему надання їм комплексної допомоги. Результативність психолого-педагогічного супроводу залежить від координованості дій усіх фахівців команди та батьків дитини. Разом з цим, у випадку наявності у дитини особливих освітніх потреб, пов’язаних з порушенням мовлення, консолідуючою ланкою командної роботи виступатиме логопед. Мета роботи – дослідити особливості діяльності логопеда інклюзивно-ресурсного центру в команді психолого-педагогічного супроводу. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Особливості діяльності логопеда інклюзивно-ресурсного центру як учасника команди психолого-педагогічного супроводу учнів з особливими освітніми потребами в закладі освіти uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу