ElarK-PNU

Корекція мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку засобами арт-терапії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Юрків, Олеся
dc.date.accessioned 2023-05-12T09:06:47Z
dc.date.available 2023-05-12T09:06:47Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Юрків О. Корекція мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку засобами арт-терапії: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олеся Юрків. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 89 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7447
dc.description.abstract За допомогою арт-терапії, спостерігаючи за дитиною в процесі спонтанної творчості, можна дізнатися про її життєві цінності та інтереси, зрозуміти її індивідуальність, відчути настрій. Ця творча діяльність гармонійно поєднує освітній, розвивальний, діагностичний та корекційний процеси, створюючи основу для встановлення довірливих стосунків з дитиною, ефективної соціальної взаємодії та якісного корекційного впливу. Включення різноманітних засобів арт-терапії в структуру логопедичного заняття дозволяє не тільки значно збагатити заняття і зробити його цікавішим, але й створює у дітей мотивацію та позитивне ставлення до процесу корекційного навчання. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка впливу засобів арт-терапії на розвиток мовлення дітей дошкільного віку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Корекція мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку засобами арт-терапії uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 89 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу