dc.contributor.author |
Пожидаєва, Ольга |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-15T06:27:17Z |
|
dc.date.available |
2023-05-15T06:27:17Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Пожидаєва О. Вплив порушень просторового інтелекту на засвоєння прийменниково-відмінкових конструкцій молодшими школярами із загальним недорозвитком мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ольга Пожидаєва. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 84 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7448 |
|
dc.description.abstract |
Просторові уявлення та орієнтація у просторі є необхідними для успішної життєдіяльності дитини, її пізнання й активного перетворення навколишнього світу. Зокрема, вільне оперування просторовими образами є необхідним фундаментальними умінням, що реалізується в навчальній і трудовій діяльності, а сформованість просторового орієнтування та володіння основними просторовими поняттями є важливим компонентом забезпечення успішності шкільного навчання. Мета дослідження – визначити вплив порушень просторового інтелекту на засвоєння прийменниково-відмінкових конструкцій молодших школярів з загальним недорозвитком мовлення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Вплив порушень просторового інтелекту на засвоєння прийменниково-відмінкових конструкцій молодшими школярами із загальним недорозвитком мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
84 |
uk_UA |