ElarK-PNU

Вплив порушень просторового інтелекту на засвоєння прийменниково-відмінкових конструкцій молодшими школярами із загальним недорозвитком мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пожидаєва, Ольга
dc.date.accessioned 2023-05-15T06:27:17Z
dc.date.available 2023-05-15T06:27:17Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Пожидаєва О. Вплив порушень просторового інтелекту на засвоєння прийменниково-відмінкових конструкцій молодшими школярами із загальним недорозвитком мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ольга Пожидаєва. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 84 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7448
dc.description.abstract Просторові уявлення та орієнтація у просторі є необхідними для успішної життєдіяльності дитини, її пізнання й активного перетворення навколишнього світу. Зокрема, вільне оперування просторовими образами є необхідним фундаментальними умінням, що реалізується в навчальній і трудовій діяльності, а сформованість просторового орієнтування та володіння основними просторовими поняттями є важливим компонентом забезпечення успішності шкільного навчання. Мета дослідження – визначити вплив порушень просторового інтелекту на засвоєння прийменниково-відмінкових конструкцій молодших школярів з загальним недорозвитком мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Вплив порушень просторового інтелекту на засвоєння прийменниково-відмінкових конструкцій молодшими школярами із загальним недорозвитком мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 84 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу