ElarK-PNU

Діагностика та корекція лексичної сторони мовлення в учнів молодших класів з затримкою психічного розвитку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Равлюк, Руслана
dc.date.accessioned 2023-05-15T07:41:46Z
dc.date.available 2023-05-15T07:41:46Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Равлюк Р. Діагностика та корекція лексичної сторони мовлення в учнів молодших класів з затримкою психічного розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Руслана Равлюк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 82 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7449
dc.description.abstract Формування в здобувачів освіти достатнього рівня мовленнєвих знань, умінь та навичок, що забезпечують якісне сприймання ними навчального матеріалу, є важливою умовою успішного шкільного навчання дітей з затримкою психічного розвитку. Порушення мовленнєвої діяльності призводять до обмеження комунікативних можливостей людини, сповільнюють розвиток особистісних якостей, ускладнюють соціальну адаптацію. Мета дослідження – висвітлити основні аспекти діагностики та корекції лексичної сторони мовлення в здобувачів освіти молодших школярів з затримкою психічного розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Діагностика та корекція лексичної сторони мовлення в учнів молодших класів з затримкою психічного розвитку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 82 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу