dc.contributor.author |
Скакун, Мар’яна |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-15T08:46:56Z |
|
dc.date.available |
2023-05-15T08:46:56Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Скакун М. Особливості дослідження проявів дисграфій в дітей молодшого шкільного віку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Мар’яна Скакун. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 79 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7452 |
|
dc.description.abstract |
Писемне мовлення – це особлива, нова для дитини знакова символічна система. Труднощі опанування нею обумовлені високим ступенем довільності акту письма та наявністю при цьому складно організованої сенсомоторної бази. Хронологічно цей етап співпадає з моментом вступу дитини до навчання до закладу загальної середньої освіти. Мета дослідження – знайти нові підходи до діагностики рівнів сформованості навичок писемного мовлення на початку освітнього процесу й на основі цього у подальшому підібрати необхідні методики корекції того чи іншого типу дисграфій з урахуванням складності порушення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості дослідження проявів дисграфій в дітей молодшого шкільного віку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
79 |
uk_UA |