ElarK-PNU

Особливості використання ігрової терапії в корекційній роботі з дітьми дошкільного віку із стертою дизартрією

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Скраба, Діана
dc.date.accessioned 2023-05-15T11:49:44Z
dc.date.available 2023-05-15T11:49:44Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Скраба Д. Особливості використання ігрової терапії в корекційній роботі з дітьми дошкільного віку із стертою дизартрією: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Діана Скраба. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 117 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7453
dc.description.abstract Стерта форма дизартрії зустрічається дуже часто у логопедичній практиці. Це мовленнєва патологія, що виявляється у розладах фонетичного та просодичного компонентів мовленнєвої функціональної системи, яка виникає внаслідок невротичних мікроорганічних уражень головного мозку. Ці порушення викликають вторинні відхилення в розвитку фонематичної, лексичної і граматичної сторони мовлення, знижують ефективність навчання та гри у дітей дошкільного віку. Мета дослідження – визначити вплив засобів ігрової терапії у корекційній роботі на дітей дошкільного віку із стертою формою дизартрії. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Особливості використання ігрової терапії в корекційній роботі з дітьми дошкільного віку із стертою дизартрією uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 117 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу