dc.contributor.author |
Твердохлебович, Інна |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-16T07:31:57Z |
|
dc.date.available |
2023-05-16T07:31:57Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Твердохлебович І. Формування основ соціальної толерантності школярів до дітей з тяжкими порушеннями мовлення в умовах інклюзивної освіти: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Інна Твердохлебович. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 89 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7458 |
|
dc.description.abstract |
В основу інклюзивної освіти покладена ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію дітей з особливими потребами та забезпечує однакове ставлення до всіх людей, але створює спеціальні умови для навчання дітей з особливими потребами. Ця ідеологія передбачає передусім толерантне ставлення суспільства до дітей із особливими освітніми потребами. Мета роботи – дослідити стан соціальної толерантності школярів до дітей з тяжкими порушеннями мовлення в умовах інклюзивної освіти й розробити та апробувати методику з формування соціальної толерантності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Формування основ соціальної толерантності школярів до дітей з тяжкими порушеннями мовлення в умовах інклюзивної освіти |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
89 |
uk_UA |