DSpace Repository

Подолання дизорфографії у школярів із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ-ІV рівнів

Show simple item record

dc.contributor.author Венгер, Олена
dc.date.accessioned 2023-05-16T08:24:50Z
dc.date.available 2023-05-16T08:24:50Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Венгер О. Подолання дизорфографії у школярів із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ-ІV рівнів: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олена Венгер. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 74 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7461
dc.description.abstract Дизорфографія – це специфічне порушення писемного мовлення, яке характеризується наявністю різних типів орфографічних помилок на письмі стійкого характеру. Зазначене порушення мовлення є складним та поліморфним обумовленим недорозвиненням ряду психічних процесів та мовних операцій. В останні роки спостерігається стійка тенденція до зростання кількості дітей із цим порушенням мовлення. Мета дослідження – наукове обґрунтування, розробка та експериментальна перевірка ефективності методичного комплексу вправ та завдань для подолання дизорфографічних порушень у молодших школярів 4-го класу закладу загальної середньої освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Подолання дизорфографії у школярів із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ-ІV рівнів uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 74 uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account