Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Венгер, Олена | |
dc.date.accessioned | 2023-05-16T08:24:50Z | |
dc.date.available | 2023-05-16T08:24:50Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Венгер О. Подолання дизорфографії у школярів із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ-ІV рівнів: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олена Венгер. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 74 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7461 | |
dc.description.abstract | Дизорфографія – це специфічне порушення писемного мовлення, яке характеризується наявністю різних типів орфографічних помилок на письмі стійкого характеру. Зазначене порушення мовлення є складним та поліморфним обумовленим недорозвиненням ряду психічних процесів та мовних операцій. В останні роки спостерігається стійка тенденція до зростання кількості дітей із цим порушенням мовлення. Мета дослідження – наукове обґрунтування, розробка та експериментальна перевірка ефективності методичного комплексу вправ та завдань для подолання дизорфографічних порушень у молодших школярів 4-го класу закладу загальної середньої освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Подолання дизорфографії у школярів із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ-ІV рівнів | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 74 | uk_UA |