dc.contributor.author |
Веруцька, Марина Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-16T08:48:48Z |
|
dc.date.available |
2023-05-16T08:48:48Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Веруцька М. В. Формування емотивної лексики у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня в умовах комунікативних ситуацій: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марина Володимирівна Веруцька. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 79 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7464 |
|
dc.description.abstract |
Завдяки емотивам мовлення набуває емоційної виразності, експресивності. Для дитини, яка включена в соціальні стосунки, важливо уміти аналізувати свій стан, розуміти стан інших, співпереживати, співчувати, адекватно оцінювати вчинки інших та власні, висловлювати власне ставлення до соціального оточення, регулювати свої стосунки з оточенням та опанувати вміння позитивного, приємного спілкування. Розвиток цих умінь залежить від динаміки мовленнєвого розвитку в цілому та значною мірою опосередкований емотивною лексикою. Мета дослідження – розроблення методичного забезпечення логопедичної роботи з формування емотивної лексики у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Формування емотивної лексики у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня в умовах комунікативних ситуацій |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
79 |
uk_UA |