Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Веруцька, Марина Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2023-05-16T08:48:48Z | |
dc.date.available | 2023-05-16T08:48:48Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Веруцька М. В. Формування емотивної лексики у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня в умовах комунікативних ситуацій: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марина Володимирівна Веруцька. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 79 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7464 | |
dc.description.abstract | Завдяки емотивам мовлення набуває емоційної виразності, експресивності. Для дитини, яка включена в соціальні стосунки, важливо уміти аналізувати свій стан, розуміти стан інших, співпереживати, співчувати, адекватно оцінювати вчинки інших та власні, висловлювати власне ставлення до соціального оточення, регулювати свої стосунки з оточенням та опанувати вміння позитивного, приємного спілкування. Розвиток цих умінь залежить від динаміки мовленнєвого розвитку в цілому та значною мірою опосередкований емотивною лексикою. Мета дослідження – розроблення методичного забезпечення логопедичної роботи з формування емотивної лексики у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Формування емотивної лексики у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня в умовах комунікативних ситуацій | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 79 | uk_UA |