ElarK-PNU

Особливості використання робочого зошита з географії як засобу корекції розвитку старшокласників з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Матвійчук, Ірина Ігорівна
dc.date.accessioned 2023-09-09T07:06:23Z
dc.date.available 2023-09-09T07:06:23Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7552
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячено використанню друкованого робочого зошита з географії для учнів з інтелектуальними порушеннями 9 класу. У науковій роботі здійснено теоретичний аналіз науково-інформаційних джерел з проблеми розвитку розумових операцій учнів у процесі їхнього навчання. Визначено особливості розумових операцій учнів з інтелектуальними порушеннями. Вивчено корекційні можливості уроків географії для розвитку розумових операцій учнів з ІП. Розроблено методику дослідження рівня розвитку розумових операцій старшокласників з ІП, їхньої мотивації до вивчення географії. Визначено роль батьків та вчителів у розвитку розумових операцій старшокласників з ІП під час вивчення географії. Розроблено та апробовано зміст, методику та вимоги до впровадження робочого зошита з географії для учнів 9 класу спеціальної школи; визначено його ефективність як засобу розумового розвитку старшокласників з ІП. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості використання робочого зошита з географії як засобу корекції розвитку старшокласників з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу