ElarK-PNU

Психологічні чинники особистісного розвитку здобувачів вищої освіти в умовах дистанційного навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шепель, Наталія Михайлівна
dc.date.accessioned 2023-11-20T08:27:07Z
dc.date.available 2023-11-20T08:27:07Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Шепель Н. М. Психологічні чинники особистісного розвитку здобувачів вищої освіти в умовах дистанційного навчання: бакалаврська роб.: 053 Психологія / Наталія Михайлівна Шепель. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 88 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7629
dc.description.abstract Одним з перших заходів, вжитих для боротьби з пандемією COVID-19, став всесвітній перехід на дистанційну освіту. Умови, у яких опинилися всі учасники навчального процесу з 24 лютого 2022 року, також залишили дистанційну освіту, як провідний засіб надання освітніх послуг. дистанційне навчання впливає на емоційний та психологічний стан здобувачів вищої освіти, зростає тривалість проведеного часу за екраном, знижується тривалість сну, рухової активності та прогулянок. Ці фактори є стартом для розвитку неврозів, депресій, вегетативних розладів, порушення сну та тривожності. Мета дослідження – вивчення факторів впливу дистанційного навчання на особистісний розвиток здобувачів вищої освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 053 Психологія uk_UA
dc.title Психологічні чинники особистісного розвитку здобувачів вищої освіти в умовах дистанційного навчання uk_UA
dc.type Бакалаврська робота uk_UA
dc.format.pages 88 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу