ElarK-PNU

Перегляд Кафедра педагогіки та менеджменту освіти по назві

Перегляд Кафедра педагогіки та менеджменту освіти по назві

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Дутко, Олена Миколаївна; Горбатюк, Оксана Василівна; Лебідь, Інна Юхимівна; Поліщук, Світлана Вікторівна; Федорчук, Вікторія Вікторівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    У навчально-методичному посібнику стисло і систематизовано викладено основний зміст освітнього компоненту «Основи педагогічної майстерності та творчості вчителя», згідно з чинною освітньою програмою спеціальності 013 ...
  • Гурський, Володимир Агафангелович; Присакар, В. В. (Медобори-2006, 2014)
    У посібнику висвітлено загальні засади педагогіки, питання теорії освіти і навчання. Подано матеріал з історії освіти, розвитку світової та вітчизняної педагогічної думки. Видання містить запитання і завдання для бесід і ...
  • Федорчук, Вікторія Вікторівна (ПП Зволейко Д.Г., 2014)
    У навчально-методичному посібнику стисло і систематизовано викладено основний зміст курсу «Педагогічні технології в початковій школі» відповідно до навчальної програми та з урахуванням сучасних досягнень педагогічної науки. ...
  • Франчук, Тетяна Йосипівна (Кам’янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка, 2015)
    У статті досліджуються основні цінності та напрямки вивчення досвіду заснування навчального закладу з позиції вирішення сучасних проблем його розвитку на принципах автономності.
  • Кучинська, Ірина Олексіївна (ПП Д. Г. Зволейко, 2011)
    У статті зроблена спроба проаналізувати правовий аспект виховання громадяськості в Україні на початку ХХ ст.
  • Аліксійчук, Олена Станіславівна; Федорчук, Вікторія Вікторівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2008)
    Навчально-методичний посібник присвячено методу проектів як одній із сучасних педагогічних технологій. Розкрито суть, типологію, вимоги до проектів та особливості організації проектної діяльності в процесі опанування ...
  • Франчук, Тетяна Йосипівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івaнa Oгієнкa, 2018)
    У статті порушуються проблеми синергетичного підходу до формування освітнього процесу в рамках взаємозалежних освітніх систем. Особлива увага приділяється формуванню метапредметних компетентностей, які відповідають за ...
  • Федорчук, Елеонора Іванівна (Абетка, 2006)
    Даний навчально-методичний посібник містить авторську модульну навчальну програму навчальної дисципліни "Сучасні педагогічні технології", зміст лекційі практичних занять,завдання для самостійної роботи студентів, списки ...
  • Федорчук, Вікторія Вікторівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Запропоновано узагальнену інформацію стосовно найбільш поширених технологій навчання, які кожен педагог, за бажання, може використовувати у своїй професійній діяльності. Особливість і цінність рецензованого посібника в ...
  • Поліщук, Світлана Вікторівна; Горбатюк, Оксана Василівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    У навчально-методичному посібнику стисло і систематизовано викладено основний зміст освітнього компоненту «Теорія організації», згідно з чинною освітньою програмою спеціальності 073 Менеджмент галузі знань 07 Управління ...
  • Федорчук, Елеонора Іванівна (Абетка-світ, 2013)
    У посібнику пропонується діагностичний блок у вигляді базових тестових завдань до кожної теми курсу загальної педагогіки для контролю і самоконтролю знань і умінь студентів та рекомендована література для самостійної роботи ...
  • Федорчук, Віктор Миколайович; Федорчук, Вікторія Вікторівна; Комарніцька, Людмила Миколаївна (ПП Зволейко Д.Г., 2021)
    Посібник містить вправи, завдання, спрямовані на формування в учасників тренінгу навичок спілкування, уміння слухати, усвідомлення і вираження своїх почуттів, навичок розуміння та прийняття почуттів оточуючих людей, ...
  • Конькова, Тетяна Іванівна (ПП Д. Г. Зволейко, 2011)
    У статті йдеться про досвід використання елементів інноваційних навчальних техгнологій (проблемна ситуація, ділова гра, моделювання фрагментів професійної діяльності студентів).
  • Лебідь, Інна Юхимівна (Медобори-2006, 2013)
    У монографії проаналізовано: стан дослідженності проблеми управління системою початкової освіти в Україні в 17 – 30-х рр. XX ст.; охарактеризовано історичні, соціально-економічні та педагогічні умови кожного етапу окресленого ...
  • Сурова, Тіна Іванівна (2010)
    Книга «Формування особистості при вивченні рідної мови» є першим системно узагальненим викладом теоретичного матеріалу з проблем формування особистості в процесі засвоєння рідної мови. В монографії розкриваються витоки ...
  • Франчук, Тетяна Йосипівна (2008)
    У монографії досліджується проблема формування цілісного освітнього простору в системі професійної освіти на цільовому, змістовому, процесуальному, діагностичному рівнях, визначаються основи інтеграційних процесів в структурі ...
  • Лебідь, Інна Юхимівна (Друкарня «Рута», 2015)
    У навчально-методичному посібнику стисло і систематизовано викладено змістовий модуль: початкова школа і педагогіка України в роки національно-демократичної революції (1917-1920 рр.) до змісту курсу «Історія педагогіки» ...
  • Федорчук, Вікторія Вікторівна; Федорчук, Елеонора Іванівна (ПП Зволейко Д.Г., 2007)
    Даний навчальний посібник є складовою частиною навчально-методичного комплексу з педагогіки. У ньому стисло і систематично викладено основний зміст зарубіжної та вітчизняної історії педагогіки згідно з чинною навчальною ...
  • Лебідь, Інна Юхимівна (Друкарня «Рута», 2015)
    У навчально-методичному посібнику стисло і систематизовано викладено основний зміст курсу «Ґендерна педагогіка» відповідно до навчальної програми та з урахуванням сучасних досягнень педагогічної науки. Основний і додатковий ...