Кафедра педагогіки та менеджменту освіти: Recent submissions

  • Поліщук, Світлана Вікторівна; Горбатюк, Оксана Василівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    У навчально-методичному посібнику стисло і систематизовано викладено основний зміст освітнього компоненту «Теорія організації», згідно з чинною освітньою програмою спеціальності 073 Менеджмент галузі знань 07 Управління ...
  • Дутко, Олена Миколаївна; Лебідь, Інна Юхимівна (Видавець Ковальчук О.В., 2023)
    У навчально-методичному посібнику викладено теоретико-методичні основи організації та проведення наукових досліджень, основні технологічні та методологічні підходи до дослідження процесів та явищ в галузі освітнього ...
  • Дутко, Олена Миколаївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    У навчально-методичному посібнику викладено теоретико-методичні основи наукових досліджень, основні технологічні та методологічні підходи в дослідженні психолого-педагогічних процесів та явищ. Основний і додатковий матеріали ...
  • Федорчук, Віктор Миколайович; Федорчук, Вікторія Вікторівна; Комарніцька, Людмила Миколаївна (ПП Зволейко Д.Г., 2021)
    Посібник містить вправи, завдання, спрямовані на формування в учасників тренінгу навичок спілкування, уміння слухати, усвідомлення і вираження своїх почуттів, навичок розуміння та прийняття почуттів оточуючих людей, ...
  • Дутко, Олена Миколаївна; Горбатюк, Оксана Василівна; Лебідь, Інна Юхимівна; Поліщук, Світлана Вікторівна; Федорчук, Вікторія Вікторівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    У навчально-методичному посібнику стисло і систематизовано викладено основний зміст освітнього компоненту «Основи педагогічної майстерності та творчості вчителя», згідно з чинною освітньою програмою спеціальності 013 ...
  • Федорчук, Вікторія Вікторівна (ПП Зволейко Д.Г., 2022)
    У навчально-методичному посібнику розглядаються загальні питання, що стосуються методології, логіки й організації наукового (зокрема, педагогічного) дослідження, його методи та методика проведення, основні вимоги до написання ...
  • Федорчук, Вікторія Вікторівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
    У навчально-методичному посібнику стисло і систематизовано викладено основний зміст курсу «Освітні технології» відповідно до начальної програми та з урахуванням сучасних досягнень педагогічної науки. Основний і додатковий ...
  • Федорчук, Вікторія Вікторівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Запропоновано узагальнену інформацію стосовно найбільш поширених технологій навчання, які кожен педагог, за бажання, може використовувати у своїй професійній діяльності. Особливість і цінність рецензованого посібника в ...
  • Гурський, Володимир Агафангелович; Присакар, В. В. (Медобори-2006, 2014)
    У посібнику висвітлено загальні засади педагогіки, питання теорії освіти і навчання. Подано матеріал з історії освіти, розвитку світової та вітчизняної педагогічної думки. Видання містить запитання і завдання для бесід і ...
  • Бондар, Володимир Іванович; Шапошнікова, Ірина Миколаївна; Франчук, Тетяна Йосипівна; Опалюк, Тетяна Леонідівна (Вид‐во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018)
    У монографії висвітлені теоретичні й практичні питання змісту й способів підготовки вчителя до реалізації адаптивного навчання учнів середньої загальноосвітньої школи з позицій сучасної фахово‐особистісної парадигми ...
  • Франчук, Тетяна Йосипівна (ПП «Медобори-2006», 2016)
    У монографії досліджується проблема теоретико-методичного забезпечення оптимізації навчального курсу «Історія педагогіки», актуалізуючи принципи модульності та елективності, які складають основу компетентнісної, ...
  • Горбатюк, Оксана Василівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івaнa Oгієнкa, 2018)
    У статті узагальнено теоретичні положення щодо методичних аспектів оптимізації розвитку педагогічної майстерності вчителя історії. Визначено структурні компоненти професійної компетентності вчителя історії Проаналізовано ...
  • Франчук, Тетяна Йосипівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івaнa Oгієнкa, 2018)
    У статті порушуються проблеми синергетичного підходу до формування освітнього процесу в рамках взаємозалежних освітніх систем. Особлива увага приділяється формуванню метапредметних компетентностей, які відповідають за ...
  • Федорчук, Елеонора Іванівна; Конькова, Тетяна Іванівна; Федорчук, Вікторія Вікторівна; Заремба, Валентина Олексіївна (Аксіома, 2006)
    У даному посібнику розкривається зміст лекцій та практичних занять з основ педагогічної майстерності, даються методичні поради до проведення кожного заняття, організації самостійної роботи студентів, тематика рефератів, ...
  • Аліксійчук, Олена Станіславівна; Федорчук, Вікторія Вікторівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2008)
    Навчально-методичний посібник присвячено методу проектів як одній із сучасних педагогічних технологій. Розкрито суть, типологію, вимоги до проектів та особливості організації проектної діяльності в процесі опанування ...
  • Федорчук, Вікторія Вікторівна; Федорчук, Елеонора Іванівна (ПП Зволейко Д.Г., 2007)
    Даний навчальний посібник є складовою частиною навчально-методичного комплексу з педагогіки. У ньому стисло і систематично викладено основний зміст зарубіжної та вітчизняної історії педагогіки згідно з чинною навчальною ...
  • Федорчук, Вікторія Вікторівна (ПП Зволейко Д.Г., 2014)
    У навчально-методичному посібнику стисло і систематизовано викладено основний зміст курсу «Педагогічні технології в початковій школі» відповідно до навчальної програми та з урахуванням сучасних досягнень педагогічної науки. ...
  • Федорчук, Елеонора Іванівна; Федорчук, Вікторія Вікторівна; Вонсович, Валентина Павлівна; Конькова, Тетяна Іванівна; Трішневська, Г. Б. (Абетка, 2003)
    У посібнику розкрито загальний підхід до модульної побудови курсу загальної педагогіки та рейтингової оцінки педагогічної компетентності студента, висвітлено мету і завдання кожного модуля, дано перелік знань та умінь, ...
  • Федорчук, Вікторія Вікторівна (ПП Зволейко Д.Г., 2008)
    У навчально-методичному посібнику стисло і систематизовано викладено основний зміст курсу “Основи педагогічної майстерності” згідно з чинною навчальною програмою та з урахуванням сучасних досягнень педагогічної науки. ...
  • Кучинська, Ірина Олексіївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2016)
    Висвітлені й проаналізовані потреби та ключові ціннісні орієнтири екологічної культури особистості. Акцентується увага на важливості екологічного виховання студентської молоді, екологічної свідомості, екологічної ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account