У колективній монографії проаналізовано теоретичні та прикладні питання створення освітнього середовища, у якому здоров’язбереження – ключовий пріоритет. Співавтори доводять про важливість формування нових цінностей та орієнтацій суспільства на збереження і зміцнення здоров'я дітей та молоді. Одним з головних завдань у цій області є трансформація здоров’язбережувальної свідомості суб’єктів освітнього процесу. Автори презентують власне бачення потенціалу доступного здоров'язбережувального середовища для здобувачів освіти. Представлені у монографії матеріали можуть бути корисні науковцям, науково-педагогічним працівникам, здобувачам наукових ступенів, студентам закладів передвищої та вищої освіти, а також усім, хто цікавиться проблемами власного здоров'я та здоров'я оточення. У матеріалах збережено стиль, орфографію та пунктуацію авторів. Редактори можуть не поділяти думку авторів і не несуть відповідальності за певність наданої ними інформації. Думки, висловлені в цій публікації, не обов’язково відображають політику та погляди редакційного комітету.
The collaborative monograph examines the theoretical and practical aspects of establishing an educational setting that prioritises health promotion. According to the co-authors, creating novel societal principles and orientations aimed at preserving and advancing the health of children and young people is crucial. Consequently, one of the main objectives in this area is to alter the health awareness of the agents involved in the educational process. The authors offer their own perspective on the potential benefits of a health-promoting environment that is accessible to students. The monograph's content will prove beneficial to scientists, those in research and teaching positions, degree candidates, higher education students, and anyone interested in personal and public health. The authors' style, spelling, and punctuation remain consistent throughout the publication. The authors' opinions are not shared by the editors, who are not responsible for the accuracy of the information provided. The views expressed in this publication do not necessarily represent those of the editorial committee.