ElarK-PNU

Проєктне навчання як ефективний підхід до викладання біології у закладах вищої освіти: сучасні педагогічні технології для студентів закладів вищої освіти Поділля

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Семерня, Оксана Миколаївна
dc.contributor.author Казанішена, Наталія Вікторівна
dc.contributor.author Суховірський, Олег Васильович
dc.contributor.author Рудницька, Жанна Олександрівна
dc.date.accessioned 2024-01-04T08:26:25Z
dc.date.available 2024-01-04T08:26:25Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Семерня О.М., Казанішена Н.В., Суховірський О.В., Рудницька Ж.О. Проєктне навчання як ефективний підхід до викладання біології у закладах вищої освіти: сучасні педагогічні технології для студентів закладів вищої освіти Поділля. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2023. № 3 (114). С. 212-228. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7706
dc.description.abstract У статті досліджується проблема недостатньої ефективності традиційних методів викладання біології в умовах сучасного освітнього середовища для студентів закладів вищої освіти Поділля. Метою дослідження є визначення ефективності проєктного навчання як альтернативного підходу у викладанні біології для студентів у закладах вищої освіти Поділля. У роботі проведено аналіз останніх досліджень та публікацій, що стосуються даної проблеми як в Україні, так і в світі. Методи дослідження: теоретичні (аналіз і синтез літературних джерел, узагальнення і порівняння даних, прогнозування подальших дій) і емпіричні (спостереження, педагогічний експеримент, педагогічне споглядання). Результати дослідження підтверджують, що проєктне навчання сприяє активній участі студентів в освітньому процесі, розвитку творчого мислення, Soft Skills та комунікативних навичок для студентів закладів вищої освіти Поділля. Вперше висвітлено проблему недостатньої дієвості класичних і звичайних підходів викладання біології в умовах сьогодення для студентів закладів вищої освіти Поділля. Також, стаття вперше розглядає проєктне навчання як альтернативний підхід у викладанні біології саме для студентів закладів вищої освіти Поділля. Дослідження виявляє, що проєктне навчання сприяє мотивуючій участі студентів, розвитку їх не стандартного мислення, Soft Skills, що робить його значущим в контексті викладання біології. Дослідження також відкриває перспективи подальшого дослідження цього виду навчання та його застосування в інших регіонах. Висновки дослідження підкреслюють значущість проєктного навчання в контексті викладання біології у закладах вищої освіти Поділля. uk_UA
dc.description.abstract The article explores the problem of the limited effectiveness of traditional teaching methods in biology within the context of modern educational environments for the students of Podillia. The research aims to determine the effectiveness of project-based learning as an alternative approach in teaching biology at the higher education level for the students of Podillia. The study involves an analysis of recent research and publications related to the identified problem. Research methods: theoretical (analysis and synthesis of literary sources, generalization and comparison of data, prediction of further actions) and empirical (observation, pedagogical experiment, pedagogical reflection). The research findings confirm that project-based learning facilitates active student participation, fosters the development of creative thinking, and enhances communicative, soft skills for the students of Podillia. The scientific novelty of this article lies in conducting a research that addresses the problem of insufficient effectiveness of traditional teaching methods in the context of modern educational environment for students in the Podillia region. Additionally, the article explores project-based learning as an alternative approach in teaching biology at the higher education level for Podillia students. Therefore, this article contributes significantly to the field of biological education by proposing a new approach to teaching biology at the higher education level, which can enhance the learning outcomes for students in the Podillia region. The conclusions of the study emphasize the significance of project-based learning in the context of teaching biology in higher education and suggest prospects for further research in this approach for the students of Podillia and other regions. en
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Житомирський державний університет імені Івана Франка uk_UA
dc.subject проєктне навчання uk_UA
dc.subject біологія uk_UA
dc.subject вища школа uk_UA
dc.subject ефективність uk_UA
dc.subject дієвість uk_UA
dc.subject педагогічні технології uk_UA
dc.subject Поділля uk_UA
dc.subject Project-based Learning en
dc.subject Biology en
dc.subject Higher Education en
dc.subject Effectiveness en
dc.subject Soft Skills en
dc.subject Pedagogical Technologies for the Students of Podillia en
dc.title Проєктне навчання як ефективний підхід до викладання біології у закладах вищої освіти: сучасні педагогічні технології для студентів закладів вищої освіти Поділля uk_UA
dc.title.alternative PROJECT-BASED LEARNING AS AN EFFECTIVE APPROACH TO TEACHING BIOLOGY IN INSTITUTIONS OF HIGHER EDUCATION IN PODILLIA en
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу