ElarK-PNU

Портретне інтерв’ю в системі іміджування: комунікативний потенціал і рекламні можливості

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кісілішина, Наталія Андріївна
dc.date.accessioned 2024-01-15T09:28:31Z
dc.date.available 2024-01-15T09:28:31Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Кісілішина Н. А. Портретне інтерв’ю в системі іміджування: комунікативний потенціал і рекламні можливості: магістерська роб.: 061 Журналістика / Наталія Андріївна Кісілішина. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 73 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7713
dc.description.abstract У сучасному світі заклади вищої освіти поступово опановують технології іміджування й просування освітніх послуг. Рекламна комунікація є ключовим елементом впливу на споживачів і формування їхнього уявлення про товари та послуги. Портретне інтерв’ю є однією з ефективних форм рекламної комунікації, оскільки дозволяє зосередити увагу аудиторії на конкретній особі, її досвіді, думках, враженнях від використання певного продукту чи послуги. Мета роботи полягає в ґрунтовному аналізі комунікативного потенціалу й рекламних можливостей портретного інтерв’ю в системі іміджування ЗВО. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 061 Журналістика uk_UA
dc.title Портретне інтерв’ю в системі іміджування: комунікативний потенціал і рекламні можливості uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 73 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу