ElarK-PNU

Методика вивчення паралельності прямих і площин у просторі в курсі математики 10 класу на рівні стандарту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ватаманюк, Артур Олександрович
dc.date.accessioned 2024-02-07T12:59:35Z
dc.date.available 2024-02-07T12:59:35Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Ватаманюк А. О. Методика вивчення паралельності прямих і площин у просторі в курсі математики 10 класу на рівні стандарту: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Математика) / Артур Олександрович Ватаманюк. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 68 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7759
dc.description.abstract На сучасному етапі розвитку суспільства стало зрозумілим, що вся система знань про світ, людину й суспільство має бути переглянута в напрямку повернення до цілісного знання єдиної картини світу. Саме стандарт виділяє мінімум змісту математичної освіти і мінімальні вимоги до цього змісту та стає основою диференціації навчання. Незважаючи на наявність значної кількості публікацій, окремих досліджень, в яких у тій чи іншій мірі розглядалась проблема паралельності прямих і площин в просторі, необхідно зазначити, що існуючі дидактичні матеріали по даній темі, які має вчитель в своєму розпорядженні в даний час, не є достатньо насиченими відповідним матеріалом. Мета роботи – розробити методику вивчення теми «Паралельність прямих і площин в просторі» в курсі математики 10 класу на рівні стандарту. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Математика) uk_UA
dc.title Методика вивчення паралельності прямих і площин у просторі в курсі математики 10 класу на рівні стандарту uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 68 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу