Аннотации:
Сучасне покоління підлітків живе в епоху радикальних технологічних, цифрових та інформаційних змін. Крім того, сьогоденне українське суспільство змушене приймати виклики у вигляді пандемії та воєнних дій, і реагувати на них відповідними змінами в підходах до навчання. Зважаючи на актуальність та необхідність дистанційної або змішаної форми навчання, запровадження інформаційно-комунікаційних технологій – це потужний крок у майбутнє освіти та одна із можливостей налагодження учбової діяльності належним чином. З огляду на вивчення англійської мови, інформаційно-комунікаційні технології відкривають нові можливості для формування та розвитку іншомовної комунікативної компетентності здобувачів загальної середньої освіти. Мета дослідження – визначити роль інформаційно-комунікаційних технологій та особливості їх практичного застосування в процесі формування та розвитку іншомовної комунікативної компетентності здобувачів загальної середньої освіти, а також сформувати методичні рекомендації для їх ефективного застосування в освітньому процесі.