Abstract:
Протягом останніх десятиліть лінгвістика все більше запозичує термінологію і методи дослідження інших наукових дисциплін, таких як психологія, соціологія, політологія, аксіологія, філософія, культурологія, етнологія, з чим пов’язані зміни в концепції дискурсу, який розглядається не лише як текст, а як комунікативна дія з психологічним, соціальним, культурним та іншими компонентами. Вивчення дискурсу як поєднання вербального і невербального в комунікації призвело до більш тісної взаємодії лінгвістики з багатьма іншими антропоорієнтованими дисциплінами, сприяло проникненню лінгвістичної інформації в інші галузі знань. Міждисциплінарний підхід є доцільним також для аналізу авторитарного дискурсу і авторитарної мовної особистості, оскільки дозволяє використати більше методів дослідження та одержати об’єктивні висновки. Мета дослідження – шляхом комплексного та багатоаспектного аналізу встановити лінгво-прагматичні ознаки авторитарного дискурсу.