dc.contributor.author |
Кушнір, Олена Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-03-14T08:42:09Z |
|
dc.date.available |
2024-03-14T08:42:09Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Кушнір О. М. Англомовна реклама коштовностей: структурні та семантичні особливості: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) / Олена Михайлівна Кушнір. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 60 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7858 |
|
dc.description.abstract |
Метою роботи є детальне визначення та аналіз структурних та семантичних особливостей англомовних рекламних слоганів. Отримані результати можуть бути використані в курсах вивчення теорії мовленнєвої комунікації, морфології та синтаксису сучасної англійської мови. Корпус фактичного матеріалу може слугувати для науково-дослідної роботи на векторі дослідження англомовного рекламного повідомлення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) |
uk_UA |
dc.title |
Англомовна реклама коштовностей: структурні та семантичні особливості |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
60 |
uk_UA |