ElarK-PNU

Англомовна реклама коштовностей: структурні та семантичні особливості

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кушнір, Олена Михайлівна
dc.date.accessioned 2024-03-14T08:42:09Z
dc.date.available 2024-03-14T08:42:09Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Кушнір О. М. Англомовна реклама коштовностей: структурні та семантичні особливості: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) / Олена Михайлівна Кушнір. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 60 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7858
dc.description.abstract Метою роботи є детальне визначення та аналіз структурних та семантичних особливостей англомовних рекламних слоганів. Отримані результати можуть бути використані в курсах вивчення теорії мовленнєвої комунікації, морфології та синтаксису сучасної англійської мови. Корпус фактичного матеріалу може слугувати для науково-дослідної роботи на векторі дослідження англомовного рекламного повідомлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) uk_UA
dc.title Англомовна реклама коштовностей: структурні та семантичні особливості uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 60 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу