dc.contributor.author |
Кушнірук, Вікторія Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-08T11:15:02Z |
|
dc.date.available |
2024-04-08T11:15:02Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Кушнірук В. В. Текстові моделі та письмові гайди як засіб розвитку іншомовної компетентності в письмі учнів початкових класів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Вікторія Володимирівна Кушнірук. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 71 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7917 |
|
dc.description.abstract |
Розвиток іншомовної компетентності є одним із ключових завдань сучасної освіти, адже це дає можливість учням початкових класів в подальшому спілкуватися з іншомовними співрозмовниками, вивчати іноземну літературу, отримувати інформацію з іноземних джерел. Текстові моделі та письмові гайди є ефективними інструментами для розвитку іншомовної компетентності в письмі учнів початкових класів. Їх використання допоможе учням зрозуміти структуру різних текстів та вдосконалити навички письма, розвинути творчість та навички креативного мислення. Мета дослідження полягає у створенні обґрунтованої методики використання текстових моделей та письмових гайдів для інтенсифікації оволодіння уміннями та навичками в письмі на уроках англійської мови учнями 4 класу, та її експериментальній перевірці. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
013 Початкова освіта |
uk_UA |
dc.title |
Текстові моделі та письмові гайди як засіб розвитку іншомовної компетентності в письмі учнів початкових класів |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
71 |
uk_UA |