ElarK-PNU

Вплив на емоційну адаптацію дітей до умов закладу дошкільної освіти засобами ігрової діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хитрак, Діана Анатоліївна
dc.date.accessioned 2024-05-13T10:34:21Z
dc.date.available 2024-05-13T10:34:21Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Хитрак Д. А. Вплив на емоційну адаптацію дітей до умов закладу дошкільної освіти засобами ігрової діяльності: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Діана Анатоліївна Хитрак. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 75 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8035
dc.description.abstract Важливим моментом гармонійного розвитку дитини є процес адаптації дитини до нових умов, удосконалення і розвиток її різнобічних комунікативних дій з іншими людьми та формування вміння спілкуватися. Виховання й навчання дитини в дошкільному віці виступає новим кроком входження в оточуючий світ. Важлива роль в оптимізації процесів емоційної адаптації дітей належить закладам дошкільної освіти тому, що саме там відбувається активне формування особистості. Мета дослідження – науково обґрунтувати й експериментально перевірити ефективні методи та прийоми впливу ігрової діяльності на емоційну адаптацію дітей до умов ЗДО. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 012 Дошкільна освіта uk_UA
dc.title Вплив на емоційну адаптацію дітей до умов закладу дошкільної освіти засобами ігрової діяльності uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 75 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу