ElarK-PNU

Формування професійної компетентності педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти й ключові орієнтири та завдання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Москаленко, Дарья
dc.date.accessioned 2024-05-29T08:29:41Z
dc.date.available 2024-05-29T08:29:41Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Москаленко Д. Формування професійної компетентності педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти й ключові орієнтири та завдання: магістерська роб.: 073 Менеджмент / Дарья Москаленко. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 94 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8082
dc.description.abstract У зв’язку з реформуванням вітчизняної освітньої системи, з її наближенням до європейських та світових стандартів дослідження питання щодо професійної компетентності педагогічних працівників ЗЗСО потребує подальшого вивчення. Виходячи з цього, виникає потреба щодо розробки теорії та практики формування компетентностей педагогічних працівників та зростання їх професійного рівня. Мета роботи – на основі вивчення світовідображення як психолого-педагогічної проблеми розглянути педагогічні умови формування світовідображення в учнів 5-7 класів спеціалізованих загальноосвітніх шкіл художнього профілю в процесі образотворчої діяльності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 073 Менеджмент uk_UA
dc.title Формування професійної компетентності педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти й ключові орієнтири та завдання uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 94 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу