Аннотации:
Один із факторів підвищення ефективності технологічних процесів розроблення і реалізації послуг в готельно-ресторанній сфері - застосування сучасних IT в управлінській діяльності більшості підприємств сфери гостинності та туризму. Підприємства, які своєчасно усвідомили роль інформаційних ресурсів і переваги IT в організації і веденні готельно-ресторанного бізнесу та стали використовувати їх в управлінні, не тільки оптимізували виробництво і реалізацію своїх продуктів, але й забезпечили конкурентні переваги, що дозволило їм вижити в умовах кризи. Упровадження IT у діяльність підприємств сфери гостинності докорінним чином змінило процедуру формування, просування і реалізації їх послуг. Поява національних і міжнародних систем бронювання, комп’ютерних мереж Інтернет, електронних баз даних, систем взаєморозрахунків та інших сучасних досягнень у сфері IT сприяло значному збільшенню обсягів наданих послуг в сфері гостинності, покращанню їх якості, зниженню собівартості, скороченню затрат клієнтів на пошук і придбання необхідного пакета послуг.