Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бесарабчук, Геннадій Володимирович | |
dc.date.accessioned | 2024-09-28T11:05:11Z | |
dc.date.available | 2024-09-28T11:05:11Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Бесарабчук Г. Порівняльний аналіз ефективного використання моделі управління процесом посиленої військово-фізичної підготовки учнів у сучасному військовому ліцеї. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А.В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя : КПУ, 2019. Вип. 64. Т. 1. С. 59-64. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8217 | |
dc.description.abstract | У статті викладено результати порівняльного аналізу ефективного використання моделі управління процесом посиленої військово-фізичної підготовки учнів у сучасному військовому ліцеї. Установлено відмінності між показниками експериментальної і контрольної груп військових ліцеїстів. Порівняльний аналіз показав позитивну динаміку в експериментальних групах військових ліцеїстів за всіма критеріями і показниками. Зміст та основні напрями дослідно-експериментальної роботи лежать у площині реалізації сучасних завдань національного виховання, вдосконалення управління процесом посиленої військово-фізичної підготовки ліцеїстів та формування їх готовності до служби в Збройних Силах України. Унаслідок проведеної роботи в експериментальній групі військових ліцеїстів помітно поліпшилося ставлення до служби в армії, збільшилася кількість учнів, які звертаються до обговорення питань, пов’язаних із цією діяльністю в майбутньому. Отримано дані, які показали, що сформована протягом періоду проведення експериментальної роботи в ліцеї система виконання домашніх завдань із фізичної культури дала позитивні результати як у рівнях ставлення військових ліцеїстів до виконання домашніх завдань, так і у формуванні в них готовності до служби в Збройних Силах України. Виявлено, що запропонована модель управління посиленою військово-фізичною підготовкою учнів у військовому ліцеї позитивно вплинула на ставлення ліцеїстів експериментальної групи до служби в армії, усвідомлення ними значущості фізичного розвитку для успішності такої діяльності. Аналіз результатів заключних зрізів показав, що знання ліцеїстів експериментальної групи з фізичної культури після завершення формувального етапу експерименту покращилися. Під час дослідження було здійснено порівняння результатів констатувального та формувального етапів експерименту, що дало змогу простежити динаміку рівнів сформованості в учнів експериментальної і контрольної груп військового ліцею готовності до служби в армії | uk_UA |
dc.description.abstract | The article presents the results of the comparative analysis of the effective use of the model of the management of the process of intensified military-physical preparation of students in the modern military lyceum. Differences between the experimental and control groups of military lyceum students were determined. The comparative analysis showed positive dynamics in the experimental groups of military lyceum students according to all criteria and indicators. The content and main directions of experimental and experimental work lie in the realization of modern tasks of national education, improvement of the management of the process of intensified military-physical preparation of lyceum students and formation of their readiness for service in the Armed Forces of Ukraine. Due to the work carried out in the experimental group of military lyceum students improved their attitude to service in the army, and increased the number of students who are turning to discuss issues related to this activity in the future. The data, which showed that during the period of experimental work in the lyceum, the system of the implementation of home-based tasks in physical culture gave positive results both in the levels of the attitude of military lyceum students in fulfilling homework tasks and in the formation of readiness for service in the Armed Forces of Ukraine. It was revealed that the proposed model of management of advanced military-physical training of students in the military lyceum positively influenced the attitude of experimental students to the service in the army, their awareness of the importance of physical development for the success of such activities. The analysis of the results of the final sections showed that the knowledge of the liceum groups of the experimental group on physical culture after the completion of the molding stage of the experiment improved. During the study, a comparison was made between the results of the recording and the formation stages of the experiment, which made it possible to trace the dynamics of the levels of formation in the experimental and control groups of the military lyceum of readiness for service in the army. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | КПУ | uk_UA |
dc.subject | ліцеїст | uk_UA |
dc.subject | посилена військово-фізична підготовка | uk_UA |
dc.subject | порівняльний аналіз | uk_UA |
dc.subject | модель управління | uk_UA |
dc.subject | військовий ліцей | uk_UA |
dc.subject | lyceum | en |
dc.subject | intensified military-physical preparation | en |
dc.subject | comparative analysis | en |
dc.subject | model of management | en |
dc.subject | military lyceum | en |
dc.title | Порівняльний аналіз ефективного використання моделі управління процесом посиленої військово-фізичної підготовки учнів у сучасному військовому ліцеї | uk_UA |
dc.title.alternative | Comparative analysis of efficient use of the model of management of the process of enhanced military and physical training of uses in the modern military lyceum | en |
dc.type | Article | en |