Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Бесарабчук, Геннадій Володимирович | |
dc.date.accessioned | 2024-09-28T12:02:09Z | |
dc.date.available | 2024-09-28T12:02:09Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Бесарабчук Г. Ефективність викладання у вищій школі як основа покращення функціонування якості управління сучасного університету / Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наук. праць. Вип. 34 (1−2023). Київ: Міленіум, 2023. c.7-20. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8220 | |
dc.description.abstract | У статті розглядаються питання сучасного стану управління якістю вищої освіти та якістю освітньої діяльності в університеті та розкривається новий напрямок розвитку його інституційної спроможності з підвищення якості викладання і навчання за результатами участі університетської команди в другому циклі міжнародного проєкту «Програма вдосконалення викладання у вищій освіті» Британської Ради в Україні, Інституту вищої освіти НАПН України, Advance HE (Велика Британія) за підтримки Міністерства освіти і науки України та Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти. Наголошується на тому, що сьогодні колективи українських університетів працюють в умовах невизначеності пов’язаної з воєнним станом через агресію російської федерації, а також відсутністю досвіду роботи в таких умовах й невизначеністю у своїх діях. Ці умови активізують процеси зміни світогляду та пріоритетів життя особистості. У постійно змінюваному середовищі активізуються й процеси адаптації та трансформації освітньої діяльності вишу й професійної діяльності учасників освітнього процесу. В умовах сьогодення він характеризується тим, що відбувається організація та перебіг освітнього процесу в стані постійного оновлення як змісту, так і форм, та пролонгованої адаптації учасників освітнього процесу до роботи в цих умовах. Актуалізовано питання вдосконалення системи управління навчанням на основі напрацьованого командою власного інституційного модельного проєкту з вдосконалення викладання і навчання, до змісту якого входять «Університетська рамка вдосконалення викладання (Teaching Excellence – TE) Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка» та «Організаційна модель вдосконалення викладання і навчання (Excellence in Learning and Teaching) у Кам’янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка». | uk_UA |
dc.description.abstract | The article examines the current state of management of the quality of higher education and the quality of educational activities at the university and reveals a new direction of development of its institutional capacity to improve the quality of teaching and learning based on the results of the participation of the university team in the second cycle of the international project "Program for the Improvement of Teaching in Higher Education" of the British Council in Ukraine, the Institute of Higher Education of the National Academy of Sciences of Ukraine, Advance HE (Great Britain) with the support of the Ministry of Education and Science of Ukraine and the National Agency for Quality Assurance of Higher Education. It is emphasized that today the teams of Ukrainian universities work in conditions of uncertainty die to the state of war due to the aggression of the Russian Federation, as well as the lack of experience of working in the environment and uncertainty in their actions. This context enhances the processes of changing the worldview and life priorities of an individual. In a constantly changing environment, the processes of adaptation and transformation of higher educational activities as well as professional ones of the participants of the educational process are being intensified. In today's context, the organization and course of the educational process takes place in a state of constant renewal of both content and forms, and prolonged adaptation of the participants of the educational process to perform activities in these conditions. The issue of improving the learning management system has been updated on the basis of the team's own institutional model project for improving teaching and learning, the contents of which include the “University framework for improving teaching (Teaching Excellence – TE) Kamianets-Podilskyi Ivan Ohiienko National University” and “Organizational model of teaching and learning improvement (Excellence in Learning and Teaching) at Kamianets-Podilskyi Ivan Ohiienko National University”. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Міленіум | uk_UA |
dc.subject | управління вищою освітою | uk_UA |
dc.subject | якість вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | університет | uk_UA |
dc.subject | вдосконалення викладання і навчання | uk_UA |
dc.subject | освітня діяльність | uk_UA |
dc.subject | цифровізація | uk_UA |
dc.subject | педагогічний консалтинг | uk_UA |
dc.subject | management of higher education | en |
dc.subject | quality of higher education | en |
dc.subject | University | en |
dc.subject | improvement of teaching and learning | en |
dc.subject | educational activity | en |
dc.subject | Digitization | en |
dc.subject | pedagogical consulting | en |
dc.title | Ефективність викладання у вищій школі як основа покращення функціонування якості управління сучасного університету | uk_UA |
dc.title.alternative | TEACHING EFFICIENCY IN A HIGHER SCHOOL AS A BASIS FOR IMPROVING THE FUNCTIONING OF THE MANAGEMENT QUALITY OF A MODERN UNIVERSITY | en |
dc.type | Article | en |