ElarK-PNU

Ключові особливості адаптивного управління керівника закладу освіти у професійному становленні педагогічного інтерна

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бесарабчук, Геннадій Володимирович
dc.date.accessioned 2024-09-29T07:07:44Z
dc.date.available 2024-09-29T07:07:44Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Бесарабчук Г. Ключові особливості адаптивного управління керівника закладу освіти у професійному становленні педагогічного інтерна. Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка : зб. за підсумками звітної наукової конференції викладачів, докторантів і аспірантів. [Електронний ресурс]. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024. Випуск 23. С.324-327. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8224
dc.description.abstract У сучасних умовах реформування освіти в Україні важливим є пошук нових адаптивних моделей співпраці університету із закладами дошкільної освіти, повної загальної середньої освіти, а також комунальними установами «Центрами професійного розвитку педагогічних працівників» територіальних громад. Існує необхідність керівників закладів освіти долучитися до утворення проєкту регіонального освітнього кластера «Школа сучасного педагога-інтерна» (робоча назва) чи «Інститут наставництва педагогічного інтерна» (робоча назва), в основі функціонування якого буде закладено ключові особливості моделі механізму адаптивного управління Єльнікової. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Ключові особливості адаптивного управління керівника закладу освіти у професійному становленні педагогічного інтерна uk_UA
dc.type Thesis en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу