Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Сулятицька, Тетянa Василівна | |
dc.date.accessioned | 2018-01-23T11:59:02Z | |
dc.date.available | 2018-01-23T11:59:02Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Сулятицька Т. В. Гуманізація освіти / Т. В. Сулятицька // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". – Дод. 1 до вип. 31, т. 7 (49) : Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору / відп. ред.. вип.. І. П. Маноха. – Київ : Гнозис, 2013. – С. 187–195. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/824 | |
dc.description.abstract | Human civilization twenty-first century, аs a general definition - "Century Education" for the first time in its millennia of history comes to the practical implementation of a task that so far humanitarian thinker asked only of theoretical reflections and utopian dreams - the problem is the use of public resources to the development and life. A person with the object of the game of blind forces of society turns to his rightful owner, the primary purpose and content of social development. Not the most powerful instrument of this transformation - education . Education for personal development, most adapted to their needs and interests are essentially models at the level of values, personality traits and priorities in life of every individual humanocentric social order that our joint efforts should emerge in the near future. Thus the process of humanization of education determines the main direction of development in modern society. | uk_UA |
dc.description.abstract | Людська цивілізація ХХI ст., за загальним визначенням - "століття освіти", вперше в своїй багатотисячолітній історії виходить на практичну реалізацію завдання, яке до цього часу мислителі-гуманісти ставили лише в теоретичних роздумах та утопічних мріях – завдання використання суспільних ресурсів на потреби розвитку та життя людини. Людина з об'єкту гри сліпих сил суспільства перетворюється на його повноправного господаря, основну мету і зміст соціального розвитку. Чи не наймогутніше знаряддя такого перетворення – освіта. Освіта, орієнтована на розвиток особистості, максимально адаптована до її потреб та інтересів по суті моделює на рівні цінностей, особистісних рис та життєвих пріоритетів кожної людини гуманоцентричний соціальний устрій, який нашими спільними зусиллями має скластися вже в недалекому майбутньому. Відтак процес гуманізації освіти визначає основний напрям її розвитку у сучасному суспільстві. | Uk |
dc.description.abstract | Человеческая цивилизация ХХI в., по общему определению - "столетие образования", впервые в своей многотысячелетней истории выходит на практическую реализацию задачи, которую до сих пор мыслители - гуманисты ставили только в теоретических размышлениях и утопических мечтах – задача использования общественных ресурсов на нужды развития и жизни человека. Человек с объекта игры слепых сил общества превращается в его полноправного хозяина, основную цель и содержание социального развития. Самым мощным орудием такого преобразования выступает образование. Образование, ориентировано на развитие личности, максимально адаптировано к ее потребностям и интересам по сути моделирует на уровне ценностей, личностных черт и жизненных приоритетов каждого человека гуманоцентричний социальный строй, нашими общими усилиями должно сложиться уже в недалеком будущем. Поэтому процесс гуманизации образования определяет основное направление ее развития в современном обществе. | ru_Rus |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Гнозис | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Том VII (49);Додаток 1 до вип. 31. | |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | вчитель | uk_UA |
dc.subject | учень | uk_UA |
dc.subject | гуманізація | uk_UA |
dc.subject | суспільство | uk_UA |
dc.subject | знаряддя | uk_UA |
dc.subject | знання | uk_UA |
dc.subject | уміння | uk_UA |
dc.subject | людина | uk_UA |
dc.subject | держава | uk_UA |
dc.subject | майбутнє | uk_UA |
dc.subject | зміни | uk_UA |
dc.subject | образование | uk_UA |
dc.subject | учитель | uk_UA |
dc.subject | ученик | uk_UA |
dc.subject | гуманизация | uk_UA |
dc.subject | общество | uk_UA |
dc.subject | орудия | uk_UA |
dc.subject | знания | uk_UA |
dc.subject | умения | uk_UA |
dc.subject | человек | uk_UA |
dc.subject | государство | uk_UA |
dc.subject | будущее | uk_UA |
dc.subject | изменения | uk_UA |
dc.subject | school | uk_UA |
dc.subject | teacher | uk_UA |
dc.subject | student | uk_UA |
dc.subject | humanism | uk_UA |
dc.subject | society | uk_UA |
dc.subject | tools | uk_UA |
dc.subject | knowledge | uk_UA |
dc.subject | skills | uk_UA |
dc.subject | people | uk_UA |
dc.subject | government | uk_UA |
dc.subject | future | uk_UA |
dc.subject | changes | uk_UA |
dc.title | Гуманізація освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udc | 13:377 |