ElarK-PNU

Перегляд Кафедра фізики по назві

Перегляд Кафедра фізики по назві

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Атаманчук, Петро Сергійович; Семерня, Оксана Миколаївна (ТОВ "Друкарня "Рута", 2014)
    Посібник втілює методологію особистісно орієнтованого навчання в контексті формування компетентісно-світоглядних якостей та індивідуального педагогічного кредо майбутніх фахівців-бакалаврів з фізики. Розрахований на ...
  • Атаманчук, Петро Сергійович; Семерня, Оксана Миколаївна (ПП Буйницький О.А., 2014)
    Посібник втілює діяльністний підхід до навчання в контексті формування світоглядних якостей та методичної компетентності майбутніх учителів з фізики. Розрахований на науково-педагогічних працівників, магістрантів, студентів ...
  • Білик, Роман Миколайович (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    У роботі розглядається концептуальні засади професійної підготовки майбутніх учителів технологій з дисциплін професійного та практичного спрямування. Розглянуто професійну підготовку педагога в умовах педагогічної системи ...
  • Білик, Роман Миколайович (ТОВ «Друкарня «Рута», 2020)
    Монографія присвячена розробці методики навчання майбутніх учителів технологій з питань безпеки та охорони праці. Обґрунтовано методологічні підходи до інтеграції знань. Побудована модель інтеграції загальнотехнічних та ...
  • Панчук, Олег Петрович (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    Навчально-методичний посібник складається з частин: вступ, робоча програма, сила бус, лекційні заняття, лабораторні заняття, список використаних джерел. Посібник спрямований на розширення кругозору здобувачів вищої освіти, ...
  • Атаманчук, Петро Сергійович; Мендерецький, Вадим Владиславович; Панчук, Олег Петрович (Publishing House "ACCENT", 2020)
    Матеріал даної статті стосується дослідження та розв’язання проблеми управління процесами формування компетентнісного та світоглядного становлення майбутнього фахівця фізико-технологічного профілю. Відомо, що найвищому ...