ElarK-PNU

Перегляд Кафедра фізики по назві

Перегляд Кафедра фізики по назві

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Bacherikov, Yu.Yu.; Zhuk, A.G.; Okhrimenko, O.B.; Pecherskaya-Gromadskaya, E.Yu.; Kidalov, V.V.; Optasyuk, S.V. (V. Lashkaryov Institute of Semiconductor Physics, 2019)
    Effect of doping the method on luminescent characteristics of dispersed ZnS doped with Ag has been studied in this work. The analysis of ratio of the intensity of photoluminescence bands related with the centres caused by ...
  • Григорчук, Інна Дмитрівна; Оптасюк, Ольга Михайлівна; Оптасюк, Сергій Васильович (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2017)
    Розглянуто і з’ясовано роль дикорослих та садових дерев у індикації стану навколишнього середовища. Метою дослідження було вивчення біоіндикаційного потенціалу Malus domestісa Borkh. в умовах м. Кам’янця-Подільського, ...
  • Оптасюк, Сергій Васильович; Оптасюк, Ольга Михайлівна; Григорчук, Інна Дмитрівна; Савалага, Х. В. (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2017)
    Метою дослідження був аналіз впливу іонізуючого випромінювання на фертильність пилкових зерен рослин різних таксономічних груп та визначення їх радіочутливості та радіостійкості. В якості модельних обрані культурний і ...
  • Атаманчук, Петро Сергійович; Поведа, Тетяна Петрівна; Губанова, Антоніна Олександрівна; Семерня, Оксана Миколаївна; Никорич, В. З.; Кузнецова, С. В. (ТОВ «Друкарня Рута», 2019)
    Монография отражает дидактические аспекты теории и практики обучения будущих специалистов физико-технологического профиля с точки зрения теории управления. Материалы научного исследования прошли масштабную апробацию в ходе ...
  • Поведа, Тетяна Петрівна (Вінницький національний технічний університет, 2017)
    Висвітлено проблему підготовки майбутніх фахівців з питань безпеки в умовах реформування вищої освіти в Україні. Обґрунтовано необхідність та обов’язковість безперервного навчання дисциплін безпекового циклу під час ...
  • Поведа, Тетяна Петрівна; Чорна, Оксана Григорівна (ТОВ "Друкарня "Рута", 2021)
    Сконцентрована у навчальному посібнику інформація є конспективним викладенням основних напрямів діяльності організацій, установ, закладів освіти з питань охорони праці, яку необхідно організувати і за результати якої нести ...
  • Кух, Аркадій Миколайович; Кух, Оксана Михайлівна (Sergeieva&Co, 2021-04)
    В статті аналізується застосування технології наочного навчання в професійній підготовці майбутніх учителів фізики. Розглянуто інтегроване середовище інновації: технології STREAМ, SMART, електронного і мобільного навчання. ...
  • Рачковський, Олег Михайлович; Оптасюк, Сергій Васильович; Чорна, Оксана Григорівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    У першій частині посібника коротко висвітлено основні теоретичні відомості з загальної фізики, розділ «атомна і ядерна фізика». Друга частина містить тематику та плани практичних занять, приклади розв’язування задач до них ...
  • Рачковський, Олег Михайлович; Оптасюк, Сергій Васильович; Чорна, Оксана Григорівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    В першій частині посібника коротко висвітлено основні теоретичні відомості з загальної фізики, розділ оптика. Друга частина містить тематику практичних занять, приклади розв’язку задач до них та тестові завдання для ...
  • Кух, А. М.; Кух, О. М. (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2012)
    У статті йдеться про сучасний стан та перспективи розвитку медіа-освіти в навчанні фізики.
  • Губанова, Антоніна Олександрівна; Поведа, Руслан Анатолійович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    В монографії на прикладі гексагональних кристалів SiC татетрагональних кристалах ZnP2 та CdP2 показано застосування перспективного методу апарату теорії груп для аналізу спектрів комбінаційного розсіяння світла першого та ...
  • Поведа, Тетяна Петрівна; Поведа, Руслан Анатолійович; Оптасюк, Сергій Васильович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    Навчально-методичний посібник підготовлений для допомоги здобувачам вищої освіти у написанні та захисті курсових робіт з загальної (теоретичної) фізики та методики навчання фізики. У методичному посібнику розкрито особливості ...
  • Чорна, Оксана Григорівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2013)
    У статті представлено аналіз науково-методологічних підходів щодо професійної підготовки з безпеки життєдіяльності майбутніх вчителів природничого напряму підготовки. Результати аналізу сучасних методологічних підходів ...
  • Поведа, Тетяна Петрівна; Чорна, Оксана Григорівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022-04)
    Навчально-методичний посібник рекомендований здобувачам вищої освіти фізико-математичних факультетів для успішного оволодіння навичками навчально-дослідної та науково-дослідної роботи. Матеріал посібника буде корисним у ...
  • Поведа, Руслан Анатолійович; Оптасюк, Сергій Васильович (Аксіома, 2021)
    Навчально-методичний посібник містить лабораторні роботи з основ сучасної цифрової електроніки, які запропоновано виконувати в сучасному віртуальному середовищі моделювання процесів в електронних схемах Multisim Electronics ...
  • Чорна, Оксана Григорівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    У статті обґрунтовано зміст, роль та принципи організації виробничої технологічної практики в процесі підготовки фахівців спеціальності 015 Професійна освіта. Доведено, що під час проходження технологічної практики студент ...
  • Атаманчук, Петро Сергійович; Поведа, Тетяна Петрівна; Щирба, Віктор Самуілович (ПП Зволейко Д.Г., 2020)
    Навчально-методичний посібник рекомендований студентам фізико-математичних факультетів, які готуються до проходження педагогічної практики. У посібнику розкрито питання організації, змісту та проведення виховної, ...
  • Атаманчук, Петро Сергійович; Поведа, Тетяна Петрівна (СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2017)
    У статті проаналізовано організаційно-методичні засади педагогічної практики у вищому навчальному закладі на даний час, розкрито її значення в системі професійного становлення майбутнього вчителя фізики. Зазначено, що ...