ElarK-PNU

Теоретичні складові типологічної оцінки фізичного здоров’я школярів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Новосад, Сабіна Володимирівна
dc.date.accessioned 2024-10-11T09:18:24Z
dc.date.available 2024-10-11T09:18:24Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Новосад С. В. Теоретичні складові типологічної оцінки фізичного здоров’я школярів: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Сабіна Володимирівна Новосад. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 67 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8341
dc.description.abstract Сьогодні не викликає сумнівів наявність високого взаємозв’язку між формами, методами і засобами фізичної підготовки та здоров’ям дітей шкільного віку. Проте, як свідчать відповідні дослідження, тільки 10% дітей шкільного віку можуть вважатись практично здоровими. Це вимагає здійснювати подальші дослідження у напрямку розробки інноваційних методів організації фізичної підготовки школярів. Мета дослідження – виявити особливості прояву соматичного здоров’я у дівчат 7-14 років з різними типологічними ознаками. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Фізична культура) uk_UA
dc.title Теоретичні складові типологічної оцінки фізичного здоров’я школярів uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 67 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу