ElarK-PNU

Стан та умови досягнення високих рухових можливостей 6-річними першокласниками у процесі фізичного виховання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Яремій, Владислав Володимирович
dc.date.accessioned 2024-10-12T09:45:27Z
dc.date.available 2024-10-12T09:45:27Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Яремій В. В. Стан та умови досягнення високих рухових можливостей 6-річними першокласниками у процесі фізичного виховання: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Владислав Володимирович Яремій. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 110 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8343
dc.description.abstract Актуальність проблеми фізичного виховання молодших школярів у позакласній роботі вбачається в дослідженні ефективності організаційно-педагогічних умов фізичного виховання учнів у процесі позакласної роботи в закладах загальної середньої освіти (ЗЗСО). Тому стратегічною метою науково-дослідницької роботи є теоретичне обґрунтування, розроблення й експериментальна перевірка дієвості технологій, методик, організаційно-педагогічних умов розвитку рухових можливостей дітей під час занять з фізичного виховання, у тому числі позакласної роботи у ЗЗСО та за місцем проживання дитини. Мета дослідження – розробити методику розвитку рухових можливостей 6-річних дітей-першокласників. Об’єкт дослідження – рухові можливості дітей. Предмет дослідження – розвиток настанов дітей на здоровий спосіб життя під час занять фізичними вправами у закладі дошкільної освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Фізична культура) uk_UA
dc.title Стан та умови досягнення високих рухових можливостей 6-річними першокласниками у процесі фізичного виховання uk_UA
dc.type Thesis en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу